Holloman Underground
heart and soul of our community
Login - Create Account - Help
Clean out your garage on Holloman bookoo! Or find local garage sales on Yard Sale Search.com
PCSing? Win the lottery? Explore homes near Holloman AFB courtesy of Military Real Estate!

.

who's talking here?

★Elizabeth★ 1
Ashley 3
Vanessa 14
Jason 1
chris 2
Nessa 21
Amy 1
Leah 12
Brenda 1
Stacy 2
Ligia 5
Renae 5
jlgg 1
f513169141 1
mcmoutlet5 1
linyuan1 1
huangqing 1
20160312caihuali 1

     » send to friend     » save in my favorites

Jason --- 8 years ago -

I'm thinking of having a get together at my place... My husband is deployed, and I know there are a lot of women out there that need a break, just as I do... Who all would be interested in a Females only get together? I live in town, and it would be a great way to make new friends, and take a break.. Children would be welcome if you wanted to bring them. I know how to BBQ, and I have lots of games, including a Wii and a PS3. What do you think? 

Nessa --- 8 years ago -

im hosting an all girls party this month before i leave on vacation. Im hoping to host a tastefully simple and an adult party that night. Let me know if your intrested in attending. 

Stacy --- 8 years ago -

Hey Nessa~ Some Tasty Sweets would go great at an "All Girls Party!" check out my web site for "Cake & Sweets" photos www.opbystacy.vpweb.com ! 

Ashley --- 8 years ago -

lol.. I say the choco cheesecake strawberries.. lol 

Vanessa --- 8 years ago -

I would my husband may be leaving for 4 months and I might need to get out. I too and am trying to host some parties. 

Nessa --- 8 years ago -

Its Sunday the 19th.. im not sure what time yet. But send me a note if you want to attend and get directions. 

Leah --- 8 years ago -

Oooh nessa, is it an open invite to everyone? I'd love to come! 

Nessa --- 8 years ago -

oohhhh i saw the pictures of those strawberries, yummo! But im dieting and those look just to tempting to me right now! =D I lost 2 lbs last wk. YAY. Already past 10 lbs... now on to the next 30... lol. 

Stacy --- 8 years ago -

I totally understand the dieting thing! "if anyone needs party people info" here it is- Jennifer does pampered chef parties her # is 575-921-3874 / Shelly sales scentsy candles her # is 575-921-5121 / Jennifer R. sales Athena's Products (adults only!!!) her # is 575-921-6994. Just tell them Stacy T. referred you!!!!! They are all great!!!!! the adult parties I have to say are the funnest!!!! 

Nessa --- 8 years ago -

LOL, i just got an email from you Stacy! =) I already for sure have a Tastefully Simple rep and im still waiting on a reply from someone for an adult party! If anyone is wondering.. YES, im bored and i want to have some fun already! =D 

Ashley --- 8 years ago -

lol.. Farm town not that fun anymore :-) 

Vanessa --- 8 years ago -

HAHA me too Nessa I am celebrating my 25th bday and I have Mary Kay lady and I am trying to get a Adult party woman over here... LOL Mine are also open invites... Just let me know who is coming cause mine are potluck style with food and beverages I am gonna do jello shots. yay I am so excited and sad to turn 25 

Vanessa --- 8 years ago -

I know ash I love bejeweled blitz and mafia wars LOL 

Ashley --- 8 years ago -

watermelon jello shots are yummy I know I want more than a freakin minute to play blitz though...lol 

Nessa --- 8 years ago -

Its byob/ or L. But i will have Jungle juice and soda available as well. Vaness, when is your bday party? Yummo Jello shots/ =D! I did some a couple months back with lime and watermelon flavor. They turned out strong, but still good. 

chris --- 8 years ago -

If any of you ladies are interested in throwing a Womens Adult party at ur house..give me a email.. me & my friend are consultants, & can get a party planned if you want to throw one!! 

Vanessa --- 8 years ago -

On the 25th of july... 

Nessa --- 8 years ago -

well V, you know you can go to my all girls night. 

Vanessa --- 8 years ago -

yeah i could... imight just come over but I am gonna need a dd lol 

Nessa --- 8 years ago -

Hey Chris , what company are you with? I need a "party" for the 19th. 

chris --- 8 years ago -

Nessa-- me & my friend are doing a party on base on the 19th..is that you?? she just told me last night that we are doing it.. 

Vanessa --- 8 years ago -

I am so gonna try and be there nessa but I really want to see Harry Potter especally before the man leaves 

Leah --- 8 years ago -

I can be anyones DD :D 

Nessa --- 8 years ago -

hey, Chris idk, b/c i never confirmed with anyone yet, but i did have an ad on HYS. If you responded to that, then its me. We can note each other to confirm email addresses. =) 

Vanessa --- 8 years ago -

good to know leah, good to know 

Brenda --- 8 years ago -

I may be interested in come to some of these...but let me know a couple days before. My life is shuttling my 14 daughter to all her friend's houses. wheelrb2002@yahoo.com 

Leah --- 8 years ago -

Hehe, I figured since I'm TECHNICALLY not old enough to be drinking, I might as well make myself useful :D I'll even clean my car out *gasp* LOL 

Vanessa --- 8 years ago -

HAHA Brenda you are more than welcome to my mary kay party and on the 25th and you can bring your daughter my kids will be here They are young but they love girls of any age LOL 

Leah --- 8 years ago -

And since it's makeup you can never go wrong with that!!!!!! I'm excited with everything going on! It'll be nice to get out and meet some of you guys on here, and some of the new faces/names that I haven't met before !!!!!!! 

Vanessa --- 8 years ago -

And i am gonna start a game night soon, soon since hubby will be gone I will need to talk to adults... I ahve bunco and can do other games too 

page 1 2 3
Login to add your comments!

see more discussions about...

children
alamagordo
marriage
women

Terms of Service - Privacy Policy - Ice Box

Holloman Underground